ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ο Όμιλος Διανομών Λιναρδάκη έχει καθορίσει μία Πολιτική Ποιότητας συνδεδεμένη με την φιλοσοφία της και τις ανάγκες της αγοράς καθώς και την ισχύουσα νομοθεσία.
Αυτή η Πολιτική υλοποιείται μέσω του Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας, το οποίο ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ISO 9001:2008 και είναι σύμφωνο με τις κοινά αποδεκτές επιχειρηματικές πρακτικές, καλύπτοντας όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της Εταιρίας και των σχέσεών της με τους πελάτες της.
Πρωτεύων στόχος της Πολιτικής αυτής είναι η διασφάλιση της παροχής προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις προσδοκίες των πελατών της Εταιρείας.
- την αποθήκευση, μεταφορά, διατήρηση και παράδοση των προϊόντων των πελατών μας με τρόπο που να τηρούνται οι συμβατικές υποχρεώσεις,
- την υποστήριξη των πελατών και την παροχή όλων των σχετικών πληροφοριών σχετικά με το μεταφορικό έργο που έχει ανατεθεί,
- την πρόληψη ή και την άμεση αντιμετώπιση πιθανών λαθών,
- τη διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού,
- την εναρμόνιση των δραστηριοτήτων της με την ισχύουσα Νομοθεσία.
Παράλληλα, φροντίζει για την συνεχή εκπαίδευση όλων των εργαζομένων με σκοπό αυτοί να συμβάλλουν στη διαρκή βελτίωση του Συστήματος Ποιότητας με στόχο πάντοτε την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
* Μπορείτε να κατεβάσετε τα πιστοποιητικά σε μορφή PDF πατώντας πάνω στην εικόνα τους.